Często zadawane pytania (FAQ)
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Jak długo będzie szła do  mnie przesyłka?
Poczta Polska co prawda podaje, że przesyłki priorytetowe powinny dochodzić
w następnym dniu roboczym po nadaniu na terenie Polski, jeśli zostanie nadana do godz. 15.00
- tyle że tego niestety nie gwarantuje. W praktyce w okresie przedświątecznym listy priorytetowe idą kilka dni, a nawet dłużej. Jeśli przesyłka się opóźnia, my nie możemy nic zrobić przez 14 dni. Dopiero w 15 dniu od daty nadania Poczta przyjmie naszą reklamację z dołączonym dowodem nadania.

Dlaczego nikt nie odpowiada ma moje pytanie na maila?

Nie  odpowiadamy na pytania:
- na które odpowiedzi można znaleźć na stronie (grandfingers.pl albo grand-fingers.pl).
- typu "czy coś jest dostępne" np. decki z własną grafiką jeśli nie ma tego w ofercie albo "kiedy coś tam będzie w sprzedaży"
- "czy doszły pieniądze" albo "czy już wysłane" - ponieważ te informacje przekazujemy zmieniając status zamówienia

Gmail poprzez filtry antyspamowe może blokować maile "zbiorcze" od firm, sklepów itp.
Nie chodzi tylko o oferty reklamowe. Niestety może tak się zdarzać również przy zwykłej zmianie statusu zamówienia. My zmieniamy status paczki, a mail zostaje wysłany automatycznie przez system sklepu i nie jesteśmy w stanie zagwarantować, że mail dotrze do odbiorcy.
Z tego również powodu wyłączyliśmy mailowe potwierdzenie rejestracji konta, aby ułatwić Wam zakupy.
W razie wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny, patrz następny punkt.

Czy jest możliwy kontakt telefoniczny?
Tak, jest taka możliwość - TELEFON KONTAKTOWY: 601-315-118 
Jeśli to coś bardzo pilnego, a w danym momencie nie mogą się państwo dodzwonić, proszę wysłać krótkiego sms'a, a na pewno odpiszemy lub oddzwonimy w najbliższej wolnej chwili. 

Gdzie można wybrać sposób wysyłki i zapłaty?
W
koszyku podczas przechodzenia do złożenia zamówienia pojawią się miejsca gdzie można wybrać sposób zapłaty:
- przelew na konto w banku
- przekaz PayPal
oraz sposób wysyłki:
- list polecony priorytetowy w Polsce
- list polecony priorytetowy zagraniczny
- przesyłką kurierską w Polsce
- odbiór osobisty w Lublinie

Co oznacza "status zamówienia"?
- "nowe", czyli złożone zamówienie dla którego nie ma jeszcze ani wpłaty ani żadnych  pytań,   zmian czy wyjaśnień
- "opłacone", czyli otrzymaliśmy już zapłatę (czasem z nadpłatą, czasem za  mało - wtedy pokaże się odpowiednia kwota), przy czym ten status najczęściej wykazany będzie tylko jako status płatności a dla całego zamówienia jest podawana kolejna informacja o realizacji
- "w trakcie realizacji", czyli zaczynamy pakować jeśli wszystko jest jasne
- "do wyjaśnienia", czyli czekamy na kontakt i wyjaśnienie np. problemu z adresem, wpłatą lub czymkolwiek co uniemożliwia prawidłowe zapakowanie i wysyłkę. Do zamówienia dopisujemy wtedy komentarz.
- "wysłane", czyli ... wysłane
- "anulowane", może pojawić się jeżeli ktoś napisze, że chce odwołać jakieś swoje konkretne zamówienie, albo sami ustawiamy taki status jeśli w odpowiednim czasie zamówienie nie zostanie opłacone. Zamówienia te będą po jakimś czasie kasowane. Szczególnie prosimy o przestrzeganie zasady płatności w terminie do 14 dni od daty złożenia zamówienia, przy zakupie decków. Zamówienia z deckami nieopłacone w ciągu 14 dni bezwględnie anulujemy, ze sprzętem innego typu zazwyczaj wiszą dłużej.  

Czy mogę kupić np. 5 łożysk lub 10 montażówek?

W starym sklepie działała w formularzu opcja, że można było wpisywać np. 1.25 kompletu (czyli pięć sztuk łożysk lub 10 montażówek).
W tym sklepie niestety tak się nie da. Trzeba  zamówić jeden komplet i wyliczyć sobie do zapłaty odpowiednią kwotę (w tym przykładzie doliczyć za 1/4 kompletu) a dodatkowo wysłać jakąś wiadomość (najlepiej opisać wszystko w uwagach do zamówienia i zadzwonić w ramach ustalenia szczegółów sprawy).

Czy mogę przyjść do sklepu w Lublinie?
Sklep GRAND FINGERS jest tylko internetowy, oczywiście w Lublinie mamy siedzibę, ale nie jest to sklep gdzie można obejrzeć sprzęt i coś kupić.

Nasz sprzęt stacjonarnie zakupić można w
- AveBMX w Warszawie
ul. Krakowiaków 80/98
02-255 Warszawa
(wejście od ulicy Działkowej)

- Kosmos Skateshop w Katowicach
Stawowa 10,
40-096 Katowice

- DESKSHOP.PL
Smolna 13/12 lub al. Jerozolimskie 6/12,
00-375 Warszawa


- Monument Skateshop w Lublinie
już wkrótce!

 

Czy muszę być zalogowany aby zakupić towar?

Tak, ułatwia to znacznie proces obsługi zamówień i ewidencji.


Skąd mogę mieć pewność że towary zostaną do mnie wysłane?
Prowadzimy firmę od wiosny roku 2008 i od tej pory wysłaliśmy już ponad 4 000  przesyłek.  Wszystkie są nadawane jako polecone, tak więc nie ma możliwości aby zaginęły bezpowrotnie. Dosłownie kilka razy zdarzyło się, że przesyłka zaginęła na poczcie, lecz wtedy Poczta Polska wypłaciła odszkodowanie.
Czasem zdarza się, że przesyłka wraca do nas - dlatego, że nie została odebrana albo z powodu pomyłki w adresie. Wtedy, po wyjaśnieniu problemu, pakujemy ją w drugą kopertę (w takim stanie w jakim do nas wróciła) i wysyłamy drugi raz.

Czy mogę uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar?

Ponieważ nie jesteśmy płatnikiem VAT, na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy Rachunek.

Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?
Informacje na stronach internetowych sklepu, zarówno dotyczące dostępności produktów jak i ich cen, są odpowiednio uaktualniane. Tak więc wszystkie ceny widoczne na naszych stronach są aktualne, ale mogą ulec zmianom w specjalnych przypadkach.

Chciałbym zapłacić przelewem za zamówiony towar, proszę o podanie mi numeru konta, na które mam przelać należność.

Informacje o numerze konta wysyłane są w fakturze pro-forma jako załącznik do maila z potwierdzeniem zamówienia, ponadto Kupujący po zalogowaniu się do swojego konta może pobrać dokument z podanym numerem konta. Wszystkie dane rachunku bankowego są też podane w zakładce Płatność i Wysyłka. Przesyłka zostanie wysłana gdy należność wpłynie na nasze konto (w banku lub PayPal).



Bezpieczeństwo
Staramy się, aby Klient realizujący zakupy w naszym sklepie miał gwarancję bezpieczeństwa - zarówno w kwestii jakości towarów, jak i danych osobowych.
Wykorzystujemy najnowocześniejsze mechanizmy ochrony przekazywania i przechowywania danych osobowych, jakie są w tej chwili dostępne.
Sprzedajemy produkty wysokiej jakości.  Dokładamy starań o wysoką jakość opisów produktowych i udzielamy dokładnych informacji odnośnie naszej oferty.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl